Ikväll

Ikväll ska vi hem till May och Alex och äta lite!
Ska hem och hämta erik efter jobbet sen kör vi!
Det ska bli trevligt att bara umgås och prata...
Sen blir det att köra hem och krypa ner under täcket.
Ser fram emot en trevlig kväll med trevligt sällskap...

---------------------------------------------------------------

Igår var vi hos oscar och emelie och åt våfflor, mumsigt va de.
Och lite god frukt på de, mums för passionsfrukt!
Vi prelemenärbok även den 21 november då vi tror det är Granada, då sk ade dansas.
Sen bestämde vi att vi ska ses en dag vid jul och ha lite lottejulklappar, roligt och mysigt!!!

Innan vi körde hem körde jag emelie till hallaryd då hon missat att det var en vardag.
Vissa har de bra med lov, då kan man festa när som tydligen :)

Sen körde vi hem och la oss!!!

--------------------------------------------------------------

Veckan på jobbet så här långt har varit oki.
Det flyter på med uppgifter då jag nu har extra uppgifter då vi har en på semester.
Det är kul för då lär jag mig mer och kan hjälpa till med fler saker.
Dock varar det bara imorgon också, tyvär. Trivs med ringande telefoner runt mig och hjälpa människor med deras problem.

Nej,nu ska jag förbereda och plocka undan och avsluta denna arbetsdag!

Trevlig kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0