Imorgon...

...är ingen vanlig dag för de är älsklings födelsedag, hurra hurra hurra!!!

Ja så är de, imorgon får man masa sig upp tidigt för att brygga kaffe och göra frukost på sängen.
Det blir dock ingen hitta om jag sjunger så som "Lotta på Bråkmakargatan" gör.
Så sjunger jag ibland när jag fyller år och de är inte så omtyckt :)
Jag hoppas verkligen han blir glad för presenterna, men de tror jag. Ja,annars hade jag inte köpt de förstås...
Sen är det jobbet och sen hem för att ta emot gäster.
Tur att vi förberett de mesta. Men ska försöka komma ifrån en timme innan. Ska ta en av veckans komptimmar tänkte jag...



Jag uppdaterar er imorgon!
Ha de...

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis! =)



Sv; Japp, jag tycker också att jag har rätt att bestämma. Men det tycker inte mamma! Det var så jag tänkte också. Både att jag kan vara varannan vecka istället och dessutom att du och jag kan gå och fika eller shoppa.. Eller så kan jag plugga dem timmarna. Tror det blir mer reda med det iaf man inte har nåt annat för sig. =)



Puss o kram ♥

2009-10-21 @ 20:43:39
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0