Inte på humör!!!

Lilla jag är inte på humör idag.
Anledningarna är många men inte så allvarliga.

Såg fram emot morgondagen jätte mycke med allt som var planerat då, men det blir tyvär inget av de.
Man blir liksom lite nedstämd när man längtat och hoppats så blir de inget.
Sånt är livet!!!

Saknar min sötaste Bea och våra mysiga stunder. Lägtar till helgen då vi hinner ses en liten stund iallafall. Behöver dig mitt hjärta, tack för du finns!!!

Saknar min lilla Skatt, men det är löst! Ska dit och ha myskväll på fredag!
Något att se fram emot som är glädjande och som blir av iallafall...

Min älskade morfar mår inte så bra så tankarna sänds till honom i mellanåt.

Ska med jobbet till Tyskland på torsdag vilket jag är nervös över.
Känner mig inte helt trygg med den situationen. Men jag ska med och övervinna mig själv.

Mycket att förbereda inför min födelsedag som jag inte vet hur jag ska lösa!

Som jag skrev är det inga allvarliga saker, men det är en del som tynger just nu och de gör att jag inte är så pigg och glad som vanligt. Omotiverad till max är jag!!!
Sånna här dagar vill man bara va hemma!
Hest av allt vill jag ut och gå en riktig långpromenad och rensa hjärnan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0