Kärleksord

Varför föddes jag att älska,
älska den jag inte får?
Den som älskat kan ej glömma,
den som glömt ej älskat har.
Den som älskade och glömde visste ej vad kärlek är.

----------------------------------------------------------------

Du säger att du älskar regnet,
men när det kommer fäller du upp ditt paraply.
Du säger att du älskar vintern, men när vintern kommer, stänger du din dörr.
Du säger att du älskar vinden, men när vinden kommer, fryser du.
Därför blir jag så rädd när du säger att du älskar mig.

---------------------------------------------------------------------------

Älska mig för den jag är och inte för den jag borde vara,
För jag är den jag är och det kommer jag alltid vara!

------------------------------------------------------------------

Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!

-----------------------------------------------------------

Jag kan inte med enkla ord förklara hur jag känner,
nu när vi är mer än bara vänner.
Du kan inte förstå hur mycket du betyder för mig,
hur lycklig jag är att få vara med dig.
Du är så otroligt fin,
du är viktigare än insulin.
Jag älskar ditt sätt att prata,
Jag älskar linjerna i din handflata.
Jag älskar sättet du på mig ser,
Jag älskar gropen i kinden du får när du ler.
Jag älskar när dina ögon lyser,
Jag älskar att du kramar mig när jag fryser.
Jag älskar att du alltid finns där,
Jag älskar att jag verkligen är kär.
Jag önskar att jämte dig få vakna,
Jag önskar att jag slipp dig sakna.
Utan dig blir jag så negativ,
Jag hoppas att du vet att du är mitt liv."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0