Kul att kunna hjälpa till...

Ja,det är verkligen kul och glädjande när man kan hjälpa någon annan person till det positiva.
Igår smygchattade jag och Cissi trots vi hade jobb att sköta, busigt men trevligt!
Har saknat dig, det var länge sen nu. Kul att höra att allt är bra trots allt tragiskt som hänt.
Att förlora någon nära är tufft men du är verkligen så stark.
Vi kom in på att du skulle träffa präst för att bestämma psalmer och sånt är alltid lite extra jobbigt.
Speciellt om personen i fråga inte var speciellt kyrklig :)
Men vi började diskutera vad han egentligen tyckte om och hur han var som person.
Jag skickade några förslag till dig på sms som jag tyckte hade passat.
Jag fick ett värmande tack sms och blev glad för jag gett dig stöd.
Fick senare ett mycket mer värmande sms som gav en tår. Ni hade valt några av de låtar jag gett på förslag och det hade lugnat dig.
Du är så söt Cissi.
Kul att kunna hjälpa dig i svåra stunder.
Du är stark och begravningen kommer bli jätte fin!
Din pappa kommer va stolt.
Puss på dig och lycka till....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0