Kvällen

Ikväll ska vi till May och Alex och umgås...
Killarna skulle flytta nått från källaren ocg dricka öl.
Så vi girls får ha egen myskväll...
Ser fram emot kvällen.

Ska bara laga lite snabb middag och
sen göra vid mig innan vi kör...

-------------------------------------------------

Igår var jag hos min moster och mina kusiner och hade fredagsmys.
Det var jätte trevligt!¨
Först var min moster och jag själva hemma och lagade tacos.
Sen kom barnen hem, de hade spelat bowling.
Vi åt och hade trevligt!
Sen kolla vi på IDOL och åt snacks...
Först kolla vi en lite runda på Björn Bröder, den är ju bara så himla bra och rolig.
Sen hade jag och min lilla skatt mys och kramstund, så mysigt.
Hade verkligen saknat henne jätte mycke!!!
Så glad att jag fick denna tid.
Efter IDOL så spelade vi UNO innan jag körde hem.

Kom hem till pojkarna som hade bakat lussekatter och druckit glögg.
Satt och snacka lite, sen körde jag Per och Oscar till Osby.
Sen kallade sängen!!!

Trevligt Kväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0