Nedräkning....

Sandra egna lilla nedräkning till julafton

77 dagar, 11 timmar, 10 minuter

Kan ni tänka er,snart är det dax att börja pynta och göra fint. Låta alla ljus lysa i fönsterna och glädjen sprids... Nu blev jag genast glad och långt där inne sitter en längtan som är större än ett barns...
Snart får julmusiken klinga och jag kan sjunga hur högt jag vill då jag springer där och pyntar och städar...


Som vanligt kom jag då att tänka på julen igen. Detta för att vi kom att diskutera julklappar på jobbet. Jag har redan fixat iaf hälften. Riktigt stolt. Men då jag älskar att handal julklappar och slå in dom så är ju risken att de blir mer...

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0