Ny fullspäckad vecka har börjat

Då var det måndag igen och snart har denna dagen med gått.
Jag sitter på jobbet som vanligt och får tiden att gå.
Jag har en vecka framför mig som är full av händelser.
Erik fyller år på torsdag så det är en del att förbereda tills dess.
I eftermidda efter jobbet ska jag köra in till Hässleholm för att handla present och sen till MAXI för att handla mat. Erik har sina scouter ikväll så jag ska se om jag hittar något på MAXI som vi kan äta ikväll.
Sen består resterande dagar fram tills torsdag av att städa och laga mat.
Vi ska ha paj så den ena sorten ska jag laga imorgon för att sen frysa in tills på torsdag. Sen sk ajag förbereda den andra sorten, men den kan jag dock inte göra klart fören på torsdag.
Vi jobbar båda två på torsdag så därför väljer vi något som kan förberedas innan. Bara att slänga ihop tacopajen som är så gott som färdig och göra sallad på torsdag...

Till helgen bär det av till Växjö för Förbundsmöte med scouterna!

Kom på en sak till jag måste handla. Fågelfrö och taljbollar till våra små vänner i trädgården :)
Tycker det är så mysigt, så de ska fixas innan torsdag!


Kommentarer
Postat av: Trice

Och du ska veta att jag saknar dej lika mycket. Asjobbigt att bo så långt bort från dej!!



Bär fortfarande på en tjatig förkylning men annars är det rätt oki. Hur har det det själv med hälsan??



Ska jag vänta med att ta ner Wii:et till killeberg då? Om du ändå inte är hemma menar jag. Har liksom inte bestämt mig för om jag ska åka hem än eller inte.



Pussar

2009-10-20 @ 10:25:27
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0