Ögonen går i kors

Just nu sitter jag på min vanliga plats framför datorn på jobbet och ögonen håller på att gå i kors.
Jag är så trött så jag vet inte ut eller in. Trot att jag lägger mig i tid och sover bra om nätterna...
Jag är så trött när klockan ringer att jag inte kommer ur sängen, knappt med ett måste efter kl. ringt i en timme då jag bara stängt av den...

Jobbet flyter på men det finns stunder som är hur sega som helst.
Men nu är snart dagen slut och bara två dagar kvar tills helg!

När jag kommer hem idag så blir det att byta om för att sen hoppa upp på cykeln och cykla ner till scouterna. Där finns väll några vildingar och väntar på att få busa av sig!
Sen ska jag trampa hem och hoppas på att maten är klar.
Vi tänkte äta framför tv:n och titta på "Bonde söker fru" som har säsongsstart idag.
Efter de blir de väll kvällsfika med en varm kopp te framför nya avsnitt av "Oskyldigt dömd" med Mikael Persbrandt. Trevligt trevligt...

Sen blir det sängen för min del, har väll antagligen rdan somnat på soffan...

Har inte så mycket intressant att rapportera mitt i veckorna känner jag, så de får bli som de blir...

Kommentarer
Postat av: Leonard

Hej! Har dragit igång en "Music Awards" på bloggen, rösta gärna på din favorit! :D



Hoppas du får en trevlig kväll! :)



Leonard

2009-10-12 @ 19:59:50
URL: http://trierer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0