Så är de...

Jag är glad och nöjd med tillvaron.
Jag är glad över hur många underbara människor det finns.
Tänk att jag har fått chansen att känna och leva med er.
Nu sitter jag är på jobbet helt själv och ännu en dag har gått.
Det är tisdag och veckan flyter på i sin vanliga takt.

Jobbet har gått bra både igår och idag och jag trivs helt oki med det jag gör. Allt har ju sina för- och nackdelar så är det alltid. Jag är inte alltid så överdrivet positiv till mitt jobb. Men jag säger som så de har sina brister men... Jag har fast jobb och lön vilket jag är glad för, situationen kunde vatt betydligt värre.

Ska snart plocka ihop och köra till affären för att införskaffa veckans behov.
Sen ska jag hem och laga middag. Efter det vet jag inte vad jag ska göra.
Städa kanske? Cykla eller gå en runda? Eller bara va?
Ja,jag vet inte men något får jag väll hitta på när jag är själv hemma.
Erik kommer endast hem och äter. Han ska passa på grisar ikväll...

Ha en bra kväll och njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0