Saknad

Saknaden är stor, du finns i mina tankar varje stund.
Vill aldrig förlora de vi har.

Om du var ett hav, vore jag en våg
Om du var himmelen, skulle jag ha vingar
Om du var ett regn, hade jag vart hav och land
Om du var musik, vore jag en sång
Om du var vidderna, ville jag vara vinden
Men jag skulle inte vara någonting om du inte fanns

-------------------------------------------------------

Du har en plats i mitt hjärta
en plats fylld med både glädje och smärta
den delen kan du aldrig ta i från mig
inte ens om någon annan skulle få dig.

NEJ!!!!

dig kommer jag aldrig glömma
i mitt hjärta ska jag dig gömma,
i ett hörn kommer du alltid finnas
för du är en människa jag vill minnas.
tro det eller ej
jag kommer alltid
ÄLSKA DIG <3

--------------------------------------------------------

Förlåt att jag rodnar & ler åt dig ibland.
Förlåt att jag skrattar & fnissar lite grann.
Förlåt om jag jämt är där du är..
Men det är bara så när man är kär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0