Saknar delar av mitt hjärta

Till min älskade sötnöt
Saknaden av dig i norra skåne är stor. Trodde inte det skulle bli så jobbigt att va utan dig, du är ju trots allt bara 10 mil norrut. Men du är en stor del av mig och att veta att man inte kan ringa för en fika eller lunch eller ett glas vin en fredagkväll är jobbigt. Behöver dig sötaste, behöver din närhet och dina öron som lyssnar... Hoppas allt är bra med dig! 
Tänker på dig hjärtat!
Älskar dig, puss!





Min lilla Skatt
Det fanns en tid då jag kände att jag kunde lägga ner all min övriga tid på min lilla ögonsten, min alldeles egna lilla skatt. Den tiden finns inte längre kvar och det gör ont. Ibland är det inte alltid så kul att bli vuxen, tiden bara försvinner. Den mesta tiden går nu åt till jobb hushåll... Jag vill inte förlora tiden med min skatt, tiden då man kan se hur hon växer upp. Jag vill inte sluta va hennes Sandra. Är det någon som har en extra speciell plats i mitt hjärta så är det hon. Jag saknar henne och tänker på henne varje dag som går. När hon var lite hann jag vara med och uppleva alla hennes framsteg nu får jag om jag har tur höra de av min moster om jag får tid över för ett telefonsamtal. Jag vill va en del av hennes hjärta när hon växer upp så som hon är en del av mig. Jag vill ta med henne på utflykter och skämma bort henne så som jag alltid gjort, hämta henne på dagis och få dom där mysiga varma kramarna när vi ses. Men snart är även dagistiden över och tiden fortsätter gå.
Så fort jag får en stunde över beger jag mig in till stan för att lägga ner tid på min egna lilla skatt.
Jag älskar min skatt och kommer alltid göra de!
Thumbnail
Till slut vill jag även sända en hälsning till min älskade moster som blir den som läser detta. Saknar dig och hoppas vi kan ses snart!

Puss o Kram
från en som önskar det fanns mer tid

Kommentarer
Postat av: moster

hej sandra



du vet att vi alltid finns här för dig och vi saknar och bryr oss om er. du vet att du alltid kommer att vara min lilla sandra hur stor du än blir. det är bara så. bellan blir glad när jag läser vad du skrivit om henne och hon saknar dig med. vi måste ta tag i att ringa och bestämma dag

många kramar från oss i hässleholm

2009-10-20 @ 18:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0