Little I Think

Lilla jag är inne i en tänkar period, då jag tänker på ALLT. Allt mellan himmel och jord.
Var tar tiden vägen? Vad händer när tiden tar slut?
Jag lovar vissa dagar har jag riktig ångest över hur snabbt allt går.
Det som hände igår, går inte att göra annorlunda idag.
Man måste leva i nuet, ta vara på varje dag.
Men vad har det jag gör idag för betydelse om 10 år.

Förstår ni att jag blir knäpp av allt detta tänkande.

Jag ahr eget hus, ett eget liv. Ett liv som i ett senare skede ska ta hand om ett annat liv så som min mamma tagit hand om och skyddat mig. Vissa dagar längtar jag så tills den dagen kommer och andra inte.

Det händer en del kvällar att jag sitter själv hemma och vet inte vad jag ska göra.
Vill så gärna ta vara på varje stund. Men vet inte hur?

Man måste ta vara på alla spännande och äventyrliga stunder och chanser man får.
Du lever bara en gång vad du vet. Lev då livet...
Ta vara på folk runt om kring och var glad för de du har.
Du vet aldrig hur morgondagen ser ut.

Var bara tvungen att skriva av mig!
Det är så mycket jag vill göra som jag inte hinner med.
Så många jag saknar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0