Snart dax för fredagsmys

...det är slut på veckan det är dax för fredagsmyyyyyysss...
2 timmar kvar tills det är dax att ge sig från jobbet.
Har jobbat in lite luncher så får sluta tidigare :) skönt...

Lilla Jag är rätt trött idag, kom hem tolv inatt efter vårt möte igår.
Lite segt att köra så långt så sent.
Men de gick bra, lite trevliga sms gjorde så att de gick bra :)

Mötet gick bra och var lika trevligt som vanligt.
Det hela slutade med en mysiig kväll...
Mmmm så är de!!!
Så i helgen blir det till att renskriva protokoll,
kanske en bra syssla när jag ligger bakis på söndag.
För så lär de bli...

Ikväll kommer mamma och resten av familjen på middag,
hela skaran kommer så de kommer bli mysigt.
Ett glas vin eller två med mamma blir de iallafall.
Sen måste de poppa popcorn senare.
Ett måste för lillsyrran och mig!
En allmänt mysig kväll blir de, med tacos och
någon god efterrätt...

Imorgon blir det lugnt på dagen. Lilla syster kanske
sove röver så då hittar vi väll på nått. Erik och
jag prata om att åka och shoppa lite...

Sen på kvällen bär det av på fest, inflyttningsfest i Finja hos May och Alex. Det ser vi fram emot, kommer bli trevligt. Oscar och Emelie ska med vilket jag blev mycket glad över. Så förhoppningsvis kommer dom till oss en stund innan och tar ett glas eller två :)

Söndag blir nog att ägna förmiddagen på soffan. Sen kommer pappa och min bror på eftermiddagen och äter middag! Trevligt! En riktigt social helg blir de, kul...

Lycka till med allt nu sötaste :) Lovar hålla tummarna för dig. Du är bäst, de klarar du!!!

Trevlig start på helgen, puss hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0