Snart e de fredagsmys...

...om de så e de sista jag gör.
Då e fredagsmys hoppas inte
föräldrarna stör.
Det är slut på veckan de e dax
för fredagsmmmyyyyyysss!

Ja,så är de...
Om ca.20min beger jag mig
hem för att fira helg!
Då ska jag först till affären och handal saffran.

Då tänker ni, saffran? Det är ju inte jul än!
Nej så sa jag med när erik och hans två killkompisar skulle baka lussekatter sista veckan i oktober.
Men så är de, dom ska ha killkväll ikväll och dricka öl och baka lussekatter.
Vi får väll se hur det blir. Jag tänkte rymma fältet.

Innan jag kör hemifrån ska jag gräpa ur en pumpa och göra den fin för att sen plasera ett ljus i den som ska få brinna där i helgen, det är ju trots allt halloween.

Efter de ska jag packa ut mig i bilen och köra hem till min underbara älskade lilla skatt. Ska ha myskväll med henne och resterand ei familjen ikväll. Umgås och snacka skit med min moster som jag saknat och inte träffat på alldeles för länge! Vuxenvälden där alla dödliga lever tar hårt på en ibland, de har jag lärt mig!

Sen ska jag köra hem och se om huset står kvar och se vad gossarna hittar på.
Ska köra Oscar till Osby inatt iallafall tror jag, men när de blir vet man aldrig.
Jag hinner nog somna innan dess...
Sen skulle nog Per sova över!

Så ser min fredag kväll ut!!!

Lördagen ska jag ha bakdag och på kvällen sk avi till May och Alex...

Söndag bak/städdag och besök av sötaste vid ett/två.
Sen vid halv fyra kommer fika gäster!!!

Trevlig fredagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0