Stressig dag lider mot sitt slut

Nu äntligen är det lugnt här uppe på kontoret.
Hela förmiddagen och efter lunch har jag sprungit och stressat.
Det är skönt på ett vis då man känner att man gör något viktigt och tiden går fort.
Men det är jobbigt att ha fem saker i luften och inte veta vad du ska prioritera.
Men det löste sig idag med och nu kan jag pusta ut.

Ska snart köra till statiol och köpa vars ett choklad till mig och selma som fika.
Det är som vanligt på fredagar bara vi kvar, så vi får roa oss bäst vi vill.
Blir nog inte så mycket jobb mer än telefonerna som ringer. Vad begärs en fredageftermidda, nej precis...

När jag väl slutat så blir det att köra hem för att packa inför helgen.
Ska till Växjö hela helgen på förbundsmöte med scoutingen.
Ska förhoppningsvis bli trevligt. Måste införskaffa godis och frukt att dela ut till oss Skåningar. Sånt får man se till att fixa som ansvarig från DS.

Så ikväll ska vi ut i Växjö och hitta något gott matställe och sen lägga oss på hotellrummet och kolla på tv.
Mysigt!!!

Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0