Tänk om...

Vakna varje morgon med dig
En omöjlig dröm men jag bär den
inom mig – överallt oavsett var sängen står i
hela världen vill min pupill
gärna vakna varje morgon
somna varje natt och vakna varje morgon
med dig

Om jag vaknar varje morgon med dig
En omöjlighet ja jag vet
Men kanske att den
drömmen en gång kan bli verklighet.
Det bor hos mig en stor längtan att få
vakna varje morgon, somna varje natt
och vakna varje morgon - hos dig.

Saknaden har också sin njutning
Men störst av allt är ändå dessa
uppvaknanden i nära sammanslutning...

Vakna varje morgon med dig
En omöjlig dröm men jag bär den
inom mig.
Överallt, oavsett var sängen står i hela världen
så fick  du om det gick, gärna
vakna varje morgon, somna varje natt
och va' med mig.

Dag och natt, genom gråt och skratt
Jag tror att livet vore enklare att leva
om jag visste att jag fick vakna
varje morgon hos dig.
En omöjlig dröm men jag bär den
inom mig.
Överallt, oavsett var sängen står i hela världen
vill min pupill vakna varje morgon,
somna varje natt och vakna varje morgon,
med dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0