Tidsfördriv

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Beställningsinformation servetter 33x33

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Jobbtelefonen

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Oskyldigt dömd med Persbrant

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
16:45.... Riktig tid 16.50

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Trafiken

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
På lunchen och tog en promenad

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Google

8. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Jag drömmer alltid... Nyfiken? De säger jag inte!!!

10. När skrattade du senast?
På jobbet idag!

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Produkter, prover, diplom... Ja,de mesta som finns på kontor!

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Njae inte vad jag kommer på

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Bra tidsfördriv för att få komma hem snabbare

14. Vilken var den senaste film du såg?
Ja du? Ingen aning...

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Så mycke pengar vill jag inte ha om jag ska vara
ärlig.  


16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Som folk inte vet? Hmmm, svår den! 

17. Tycker du om att dansa?
Ja de är kul!!!

18. George Bush?
Var USA's president.

19-20. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Anton och Alice

21. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Trivs bra här

22. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Alla som läser får gärna svara! Alla som läser får också strunta blankt i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0