Tom

Just nu har jag inget att skriva är bara helt tom.
Just nu snurrar många tankar i mitt lilla huvud.
Jag är glad och varm inom bords. Men mina tankar är lite spridda.
Förvirrad men ändå nöjd.
Kan inte bsekriva de på något annat vis.
Men de är anledningen till att jag inte skriver så mycke.
Men förtillfället är jag nöjd och allt är bra, lite mycke tankar bara.

----------------------------------------------------------

Igår var jag på inspirationsträff med Carl.
Det handlade så klart om scouting.
Men inspiration fick jag på alla vis det kan jag lova.
En mycket trevlig kväll, synd bara att tiden går så fort.
Tack för en givande och inspirerande kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0