2 ½ timme tills det är dax att....

...just de, då är de dax att fira helg :)

Tänk att jag ska sluta kl.15.00 idag,det är helt otroligt...
När katten är bort dansar råttorna på bordet :)
Men de är vi värda, vi har jobbat så bra denna vecka.
Alla andra slutar senast 13.00 idag så vi jobbar ändå två timmar själva, semlan och jag...

När jag slutat ska jag ringa min söta lilla Anna :)
Har gett mig in på en utmaning som jag ska försöka klara ut :/
Nej,det ska nog inte vara några problem :)
Jag ska bara rida två av hennes hästar lite i eftermidda,
hon kan ju inte p.g.a den "lilla" volten med bilen...
Men herre gud jag har haft häst själv och ridit sen jag var mycket liten.
Men jag känner mest att jag inte har rutinerna kvar.
Har liksom inte ridit riktigt sen jag skada foten, vilket innebär över 1 år...
Men de ska nog lösa sig, de sitter väl i bakhuvudet, i nån back up :)

Sen ska jag hem och ta de lugnt och plocka lite...
Blir nog en lugn myskväll eller nått. SKa bara komma på nån bra middag tills ikväll.
Förslag???

Igår åt vi tacos, firade helg lite i förväg :) Min bror var på besök för han och erik skulle jobba idag.
Så vi åt, titta på tv och umgicks, riktigt mysigt...

Nej,nu ska jag jobba de sista timmarna innan det är dax att släcka och låsa för denna veckan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0