Allmän uppdatering

Har verkligen inget intressant att skriva om.
Igår och idag har jag till mesta dels av tiden befunnit mig på jobbet och här händer inget mer än vanligt. Alltså inte alls spännande. Har fått hem lite hårvårdsprover som varit kul att titta igenom. Annars ingenting. Mina dagar flyter på mer är de inte.

Hemma är livet som vanligt. Handlar efter jobbet om de behövs, kommer hem, lagar middag, plockar undan, sätter mig i soffan och tittar på tv, tar en kvällsfika om vi orkar, sen är de sängen och ev. en bra bok...
Mindre spännande med det är mitt liv!

Idag är det samma visa, fast min bror kommer ikväll som nästan alltid på tisdagar. Han o Erik jobbar ju på onsdagar!

Se om jag kommer på nån rolig middag att laga. Erik ville ha bakad potatis så vi får väll se om jag orkar slänga ihop en röra eller två...

Tyvär inget mer spännande att rapportera...

That´s it!!!


Kommentarer
Postat av: ebba

allt bra med dig idag? :)

2009-09-29 @ 19:15:16
URL: http://ebbajonasson.blogg.se/
Postat av: Anna

Trodde jag inte heller.. Men man känner sig lite frånvarande ibland..

2009-09-29 @ 19:44:09
URL: http://annaosby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0