Dax för myslunch

Då är det snart lunch,skönt då har halva dagen gått...
Men idag är det inte vilken lunch som helst utan det är myslunch.
En myslunch med underbart sällskap och underbart god picknicksallad,
vad annars äts i detta speciella sällskap :)

Anna,Bea,Sandra = speciella men helt underbara!!!

Sen ska Anna låna min bil i eftermiddag så hon får åka med till jobbet
och sen ta bilen därifrån och sen lämna den när jag slutar jobba...
Vad gör man inte för en vän som behöver en :)

Älskar er!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppsan, det var ju inte bra. Vi ses på lördag! Puss o kram. <3

2009-09-03 @ 16:35:24
URL: http://hallonblad.blogg.se/
Postat av: Trice

Tack själv snäckan!! Nästa gång måste du hänga med och kika i lite affärer.



Kanske kan klämma in en fika eller lunch i slutet på nästa vecka?



Och JA!!! Jag köpte mig en färgglad klänning haha. Tror minsann jag håller på att bli riktigt vuxen nu :) Mamma var minst sagt stolt över mig.



Pussar!

2009-09-04 @ 10:18:46
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0