De satt i bakhuvudet :)

Nu har jag precis kommit hem, hoppat i min rosa mjukisdress och fått ett knäskypp på mitt ena knä...
Nu är jag med igen :)
Har varit med Anna och ridit två av hennes hästar. Det skulle va en träning för dom, men tror hästarna träna mig mer än jag träna dom. VIlken underbar kondis jag har, not!

Men det var riktigt skönt att sitta på hästryggen igen, jag njöt. Det var kanske ingen vacker syn men jag satt kvar iallafall och jag tyckte det var kul...
Jag hoppas att det var nån träning för hästarna. Tack underbara söta anna för att jag fick komma och rida lite och jag hoppas det var en smula hjälp trots allt...
Men sitta ner i sadeln får jag nog öva på :) Shit, vad jag skutta :)
Lär ha go träningsverk imorgon, lovar uppdatera er om detta...

Men det är bara att träna bort den för imorgonkväll är det stor släktträff så då kan jag inte halta runt som en gammal tant, utan då är de bara att på med dansskorna och se glad ut :)

Nu ska jag njuta av kvällen!

Tack Anna för du finns!!!

Kommentarer
Postat av: Syrran

Japp, imorgon ska vi skvallra! vad kul att du kommit igång med ridningen igen(?)! =D Puss o Kram. ♥

2009-09-04 @ 19:55:54
URL: http://hallonblad.blogg.se/
Postat av: Leonard

Hej! Har lagt upp den nya designen nu, skriv gärna vad du tycker om den!



Trevlig helg!



Leonard

2009-09-04 @ 23:26:16
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Anna

Så illa såg det inte ut! Du får inte vara så självkritisk :P

Tackar för all hjälp och hoppas att du inte får lika ont i ljumskarna som när jag kom hem från Holland..

Ha så kul imorgon! Puss

2009-09-05 @ 01:43:01
URL: http://annaosby.blogg.se/
Postat av: Amanda

Längtar till nästa gång!! Ska bli jättekul! Det är på tok för länge sen vi pratade! Finns en hel del jag måste berätta, men det var inte så lägligt igår.. Puss o Kram. ♥

2009-09-06 @ 18:55:16
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0