Det är slut på veckan, det är dags för fredagsmys....

Då var det äntligen fredag och det känns som veckan har gott.
Det beror nog till stor del på att jag var ledig i tisdags...
Jobbveckan har flötit på och fungerat som vanligt.
Det känns som jag har fått mycket bra saker gjorda och arbetsuppgifterna börjar falla på plats...

Idag slutar jag tidigare för att köra och hämta min underbara lillasyster.
Vi ska ha myskväll ikväll, hon och jag. Kanske erik med på en hörna.
Så kl.15 slutar jag och kör till Markaryd. Sen kör vi hem och ha myskväll...
Vi ska laga middag, prata, titta tv och ha de allmänt mysigt.
Sen stannar hon över tills imorgon då vi kör hem till mamma...

Imorgon fyller även min älskade morfar år, så ska köra inom och lämna en lite blomma till honom tänkte jag.
Vad mandis och jag gör imorgon innan vi kör får dagen utvisa...

Trevlig helg om jag inte uppdaterar innan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0