En dag med fart!!!

Idag har varit en dag som liksom flötit på och så även igår.
Kan ni tänka er, jag låter glad över jobbet :)
Visst finns de stunder då jag bara sitter och inte har nån aning om vad jag
ska göra, men så kommer de alltid att vara.
Igår och idag har jag sorterat lek inför olika utskick, vilket varit givande och kul.
Jag har gjort produktblad, varit och föreläst om ett projekt på skolan, vatt och haft möte på tryckeriet.
Jag har helt enkelt varit behövd och gjort viktiga saker :)

Annars har dagarna flötit på som vanligt. Hem, laga mat, soffan, tv, sängen och om jag inte redan somnat på soffan en bra bok den sista stunden innan jag slumrar...

Igår kom min bror och har vatt med erik idag. Han är nog hos oss och äter ikväll sen kör han till Perstorp.
Annars blir det en lugn kväll med mat och tv...

Nu ska jag packa ihop mig och köra och handla sen hem och laga mat :)

Trevlig kväll... Smaskigare nyhet hade jag inte idag!!!

Jo föresten...
Jag har ju träffat min söta lilla anna :)
En snabb visit som vanligt, men alltid nått.
Så mysigt att bara sitta och prata en stund.
Jag har som princip att ringa och vecka henne en gång i veckan :)
Sorry gumman min, men de e rätt dax att gå upp :)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0