En fredag på jobbet och jag är pigg och glad???

Då var de två timmar kvar på denna jobbveckan.
De känns bra faktiskt. Jag är pigg och glad.
Jag fattar inte de själv, vid denna tiden brukar jag vara så seg och bara vilja hem.
Tiden brukar gå så långsamt. Men idag rullar de på och stämningen på kontoret är bra.
Vi skrattar mest och har de trevligt, det är så de ska va. Tjoolahoo!!!

På lunchen träffade ja sötaste och åt en myslunch :)
Det blev snitzel för min del och bea åt kebabsallad...
Vi hade så mycket att skvallra om så vi fåt fortsätta en annan dag...
Lite vin? Ja,tack... Lite skitsnack? Ja,tack... Lite dans? Ja,tack...
Natten är lång :) Only you and me darling, only you and me!

Ikväll kommer Oscar och Emelie till oss, ska bli trevligt :)
Lite kräftor, räkor, vitlöksbröd och sallad :) *mums*
Ser fram emot en underbar kväll med underbart sällskap...

Trevlig helg hälsar pigga och glada lilla jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0