Go morgon

Jag är pigg och klockan är halv nio, jag fattar inte detta.
Men skönt är de!
Igår hade vi besök och det var jätte trevligt.
En bekant genom scouterna från början, vi sitter i styrelsen tillsammans!
Men nu umgås vi även privat, vilket är jätte trevligt.
Så igår var hela familjen hemma hos oss och åt middag och umgicks.
De har två små pojkar med :) en på 2mån och en på 3år...
Jag bjöd på bakad potatis med räkröra och kycklingröra,
det blev jätte lyckat :)
Sen fick jag chans att leka båda med 3 åringen och mysa med den lilla :)
Jag tycker det är så mysigt kan inte hjälpa de, jag flyter in i en annan värld...
Det var en supertrevlig kväll. Skönt att bara umgås och prata...

Innan jag gick och la mig med min bok kollade jag på överlevarna (serien på 4:an)
Jag tycker den är sååå bra. Synd att de två sista avsnitten går på lördag.
Måste få dom inspelade, måste...
Efter den och nyheterna kröp jag ner med min bok och sen somna jag gott...

Väcktes dock vid 23.30 av ett jäkla liv utanför. Några katter som förde ett jäkla liv och de slutade inte.
Till slut stängde jag fönstret och kunde somna om...

Sen vaknade jag av klockan efter lite snoze, pigg och glad begav jag mig in i duschen...

Nu sitter jag på jobbet, hoppas på en bra dag :)
Hoppas den går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0