Gumman min

Blev orolig när jag hade två missade samtal från dig, förstod redan då att nått va fel.
Provade ringa men ingen svara...
Sen ringde du upp och jag blev så glad när jag hörde att du mådde bra.
Så glad att inget allvarligt hände dig i olyckan.
Änglavakt har du gumman min, någon skyddar dig...
Det är jag väldigt glad över, älskar dig och utan dig vet jag inte vad jag hade gjort...
Förlåt att jag inte svara när du ringde, jag hade kommit direkt de vet du.
Hade jag bara varit tillräckligt nyfiken och följt polisen en bit när jag körde från jobbet
så hade jag kommit till dig direkt,
men varför ska man vara nyfiken just när de behövs?!

Är det något så bara ring, de vet du!!!
Va rädd om dig!





Det kvittar om någon säger att du är värdelös och dum
för i mitt hjärta viskar sanningen, du är värd mer än guld.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Usch, vad hemskt! Vem var det som var med i olyckan? Hoppas vi ses snart, jag saknar dig! Kommer du på kalaset? Puss o Kram. <3

2009-09-02 @ 21:03:24
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0