Lördagen mer detaljerad


I lördags var jag först en runda på loppis med eriks syster.
Efter de var jag hemom en snabb runda för att byta om och göra vid mig för kvällens utgång med sötaste.
Sen körde eriks syster mig till "the big city Killeberg" där äventyret börja...
Det började dock inte så bra utan vi fick köra tillbaka till Hästveda för att hämta mitt körkort, för att komma in om vi sticker ut på kvällen.
Men väl tillbaka var det bara att korka upp :) Sen starta kvällen på riktigt...
Våra enorma vinglas gav snabbt resultat och det hela bättrades på med ett par shotar och några cider...
Vi satt och hade de mysigt, snacka skit, drack och sjöng. Vi sjöng till låtar på youtube bl.a disney och mamma mia :) Så mysigt sååå...
Sen körde beas bror oss till Älmhult, där vi gick omkring lite med våra cider innan vi unde gå in.
Vi gick till en liten dunge med träd där jag ringde ett för stunden "viktigt" samtal. Mmm,så kan det vara...
Då bea upptäckte att de börja regna fick vi resa oss från marken och bege oss under tak, där vi slög de sista i flaskan och sen begav oss in...
Oj,vad vi dansade. Vilket radarpar vi är gumman :) Vi dansade själva hela kvällen, det mesta bugg :)
Det gick skit bra, vi var så duktiga och följde varandra sååå bra. Imponerad :P
Efter ett antal runder på dansgolvet, galande till låtar man kunde och till slut en hamburgare så var det dax att åka hem. Det sista vi gjorde var att leka med teknikens värld genom att byta simkort i våra mobiler för att få batteri för just då "vikiga" stunder...
Vi är så lika, lika som bär. Älskar dig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0