Måndag morgon

Jaha, då var det måndag morgon...
Det känns helt oki, men kan ju meddela att jag varit piggare :)
Självförvållat, jag vet...

Igår vaknade jag vid åtta första gången och insåg att det var bäst att somna om.
Kände mig inte nykter kan jag lova. Ett besök på toa sen krypa ner igen...
Gjorde ett nytt försök halv tio, men nej... Tio pallade jag mig ur sängen för att äta frukost...
Jag låg i sängen och bara fnittrade och så fortsatte dagen fram till lunch då tröttheten kom ikapp mig.
Sen förberede vi för eriks brors födelsedag då svärmor och svärfar är på semester...
Sen åkte vi hem och duschade och tog de lugnt en stund innan det var dax för att åka på kalas.

Väl hemma vattnade jag växthuset och erik förberede lite kvällste. Sen låg vi på soffan och tog de lugnt varav jag somnade efter en stund och sen kallade sängen...

Nu är det dock måndag morgon och jag sitter återigen framför datorn på jobbet.
Men det käns oki, har nog saker att göra för att få dagen att gå.

Trevlig start på veckan!!!

Kommentarer
Postat av: Trice

Sv: Gått och blivit förkyld i varje fall. Men det är inget allvarligt! Ser framemot nästa vin-dans-party-kväll :)

2009-09-14 @ 15:14:57
URL: http://trixietrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0