Myskväll med min lilla skatt

Igår hade jag och min lilla skatt en riktig myskväll :)
Vi var på bio och såg "G-Force"
Den var jätte bra och vi var helt ensamma i biosallongen.
Att vara helt själv var bara ett stort plus för då kunde vi prata
och jag kunde förklara om de va nått speciellt...
Hon var så glad redan när jag hämta henne och hon tyckte bion var
bra och allt var spännande. Hon frågade direkt efteråt när vi skulle
göra detta igen.
Jag blir så glad av att vara med henne och det är så kul när hon
uppskattar de jag gör för henne :)
Så där satt vi och mumsade godis och drack läsk.
Efter filmen gick vi en liten extra runda i stan innan vi gick till bilen
och körde hem. Jag fick så många kramar innan jag körde hem
och de värmer så mycke!
Jag älskar min lilla skatt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0