Saknar

Jag saknar många men de finns en liten solstråle som jag saknar lite extra.
Nu har de gått alldeles för långt tid sen jag va med min lilla solstråle och det känns hemskt.
Jag får så dåligt samvete men kan inget göra, så är det att jobba.
Och helgerna bara springer iväg!

Jag pratade med henne i telefon i måndags när jag pratade med min moster.
Hon var så glad och då får jag genast ett léende på mina läppar.
Hon hade fått en blåtira och skulle visa den när vi pratade, men hon tänkte inte på att jag inte kunde se genom mobilen :) Så söt... Men bara att få prata med henne va jätte mysigt.

Ska få tid en dag och ägna mig åt bara henne, typ gå på bio :)

Jag älskar min lill skatt som har en speciell plats
i mitt hjärta och de kommer hon alltid ha!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0