Sandra är uttråkad

Sitter på jobbet och är uttråkad, vet egentligen inte varför för jag har att göra. Känner mig helt enkelt inte motiverad att göra något vettigt.
Så jag sitter på nätet, jobbar lite imellanåt och så kränger jag djungelvrål.
Farligt farligt, men så jäkla gott. Kan inte sluta tugg, en bra sysselsättning :)

Sitter och håller på med en förhandsorder till säljarna.
Ett förhandsmaterial på sommarlek, känns verkligen som de ligger i tiden nu, not...
Men så ligger de till helt enkelt.

Annars har jag väll inget spännande att rapportera just nu.
Igår hade vi hemma kväll med min bror.
Vi åt bakad potatis och jag gjorde en god kycklingröra m. curry...
Sen somnade lilla jag på soffan mitt i "House" Ghaa,ville ju se slutet...
Ovanligt? Nej!
Så det var bara att bege sig in i sängen när erik putta till mig och
sen somnade jag innan jag ens förstod att jag hade förflyttat mig mellan soffan och sängen...

Jag har tidsångest kan jag säga, intressant...
Jag tycker tiden går för fort och dagarna bara försvinner
utan nån menning. Vissa dagar har jag panik över detta
och grubblar mycket över de...
En liten parantes...

Nu ska jag fortsätta kränga djungelvrål till dom tar slut!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Så lite så :) Har du för dig då? :D

2009-09-30 @ 14:40:13
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0