Snörvlig men glad

Sitter på jobbet och ska snart gå hem för dagen.
Har varit dunderförkyld hela dagen men är ändå glad och nöjd med tillvaron!!!

Igår hade jag en väldigt bra dag.
Först en trevlig dag på jobbet som flöt på sen trevligt sällskap hemma.
Grillat och fika på kvällen. En underbart mysig kväll helt enkelt.
Det hela slutade med en bra bok innan lampan släcktes...

Idag har jag varit glad och stämningen på jobbet är bra.
Eller bra och bra. Vi uppe på kontoret har en väldigt bra stämning och det är huvudsaker.
Vi skrattar, jobbar oc snackar skit... Så ska de va tycker jag...

På lunchen gjorde jag inget mindre än att luncha med underbara sötaste.
Idag blev det en mysig lunch med picknicksallad och skvaller.
Tack gumman min för du finns, älskar dig!!!

Ikväll ska jag ta mig tid och göra en köttgryta till kvällsmat.
Kan hända att bror min kommer redan ikväll, får se...
Annars får plutten min och jag en mysig hemmakväll ensama...

Så ser mitt liv ut just nu, bra tempo på jobbet, nöjd med min situation trots en förkyldning som kröpit sig på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0