Söndags uppdatering

Igår var det söndag och helgen bara springer iväg...
Gick upp vid nio och kände mig då utvilad.
Vi åt frukost och började packa lite väskor.
Det skulle bli en mc-dag hela dagen.
Så jag bredde mackor och fixade lite fika och sen
var det vara att duscha och hoppa i mc-kläder.
Efter mc-rundan så skulle vi passa på att köra inom min moster
som firade sin födelsedag. Så även presenten fick packas ner.
Allt gick som en dans och det var bara att köra till Hässleholm där
hela rundan skulle starta. Det var en runda på ca.7mil med stopp vid olika stationer och tipsrunde frågor.
Det var en trevlig utflykt, men oj så trött man trots vi mest satt.

Vid tre var vi hos min moster och fikade och umgicks, mamma var med där så fick pratat lite med henne med...
Sen vid fem satte vi oss på motercykeln igen för att köra hem. Vi tog körde småvägar hem så de tog lite extra tid, men de e mysigare än den stora vägen. Väl hemma insåg vi att vi inte orkade laga mat och beslöt att köra till Osby för att hämta Pizza, det händer inte ofta så de tyckte vi att vi kunde unna oss...

Väl hemma så smaskade vi i oss våra pizzor som var jätte gott och sen tog vi de lugnt framför tv:n.
Sen la vi oss och jag försökte komma in i min bok.
Har precis börjat läsa "Män som hatar kvinnor" och jag kan bara inte komma in i den, de går bara inte.
Får väll ge den några chanser till..

Sen släckte jag lampan och somnade gott...

De va den helgen de!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela och lilla Aimee

Haha ja söndagen var ganska seg men annars var helgen kanon :) Tack ska du ha!

2009-09-28 @ 14:23:54
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Bertil

För det första ja!! =) För det andra fin design. Och för det tredje, gör vi? Puss o kram. ♥

2009-09-28 @ 17:00:50
URL: http://hallonblad.blogg.se/
Postat av: lillan

ge den en chans den är jättebra, män som hatar kvinnor

kram moster

2009-09-28 @ 17:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0