Tack sweethearts...

... för en jätte mysig lunch igår.
När picknicksalladen dukas fram och snacket börjar då är allt precis som de ska :)
Hade en jätte mysig lunch igår, tog en timmes lunch och bara njöt.
Körde och hämtade Anna vid tolv och sen mötte vi upp Bea vid pizzerian.
Sen satt vi där och snacka skit tills det var dax att börja jobba igen.

Sen körde vi till mitt jobb där jag blev avlämnad, medans de andra girlsen skulle shoppa :( Jag vill med...
Anna fick låna min bil och sen hämta hon mig på jobbet vid fem när jag sluta.
Sen körde jag hem, för att åter träffa söta anna idag :)

Tack igen för en jätte mysig lunchstund!
Älskar er my sweethearts!!!

friends-forever.gif friends forever image by maryriddick


Kommentarer
Postat av: Syrran

Vad mysigt det låter! =) Jag berättar på lördag, tänker inte skriva deras namn på nätet! Kan säg att det börjar på S.... Puss o Kram. ♥

2009-09-04 @ 15:12:23
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0