Tidsfördriv

Sånt här kan vara skoj ibland och fördriva tiden med!!!

1.) När du duschar, sätter du på vattnet innan eller då när du står i duschen?
Jag sätter först igång vattnet sen kliver in. Måste blir riktigt varmt o skönt först...

2.) Har du nån gång borstat tänderna i duschen?

På många ställen, men INTE i duschen. Nej!

3.) Hur gammal ser du ut att va?

Det beror nog på. Men tror jag uppfattas som äldre ibland.

4.) Vilken låt sjöng du senast?
Ingen aning faktiskt. Springer ofta och småtrallar för mig själv.

5.) Har du blivit medlem på något det senaste?
Medlem och medlem, blev kund hos VIASAT för nån vecka sen...

6.) Vad har du för planer i veckan?
Veckan ser väll ut som så: jobb, jobb, styrelsemöte, familjehelg...

7.) Blundar du när du kysser någon?
För de mesta...

8.) Kräks du med flit efter du ätit?
Nej

9.) Har du någonsin kallat någon för slampa?

Nej, inte vad jag kommer ihåg iallafall.

10.) Har du blivit kallad för slampa?
Nej,inget som jag minns...

11.) Har du nån gång ätit upp alla popcorn?
Naturligtvis, älskar popcorn

12.) Hur många tror du kommer gå på din begravning?
Många hoppas jag, men vill inte tänka så långt

13.) Hur många av dem skulle komma bara för att vara säker på att du är död?

Ingen aning...

14.) Har du mest fiender eller mest kompisar?
Mest kompisar (hoppas jag iaf)

15.) Har du någonsin skickat ett anonymt brev?
De har jag alldeles säkert gjort som yngre

16.) Kan du fixa din egen bil?
Ja,de viktigaste iallafall, tror jag :P

17.) Är du smartare än dina vänner?
Det finns så många olika sätt att vara smart på.
Jag tror vi kompletterar varandra ganska bra!

18.) Har du någonsin stulit något av dina vänner?
Nej

19.) Har du suttit i fängelse?

Nej

20.) Gillar du lukten av öl?
Helt oki, men gott vet jag inte...

21.) Har du någonsin dött eller dödat någon i en dröm?
Vet inte, men att nån dött har jag drömt. Uch så hemskt...

22.) Skulle du dödat en hund för £1000?
Varför?

23.) Blir du deprimerad nån gång?
Ja,de händer. Är en liten grubblare.
Men för de mesta go och glad!

24.) Bor du med dina föräldrar?
Nej

22.) Har du planer för framtiden?
De har jag!

23.) Två saker som skrämmer dig:
Döden och spindlar

24.) Två av dina nödvändigheter:
godis och kärlek :P

25.) Två saker du har på dig just nu:
jeans och brottarlinne

26.) Två av dina favorithobbys:
Umgås och skratta

27.) Två saker du vill ha:
Vill ha så mycke. Pengar är ju aldrig fel
och givetvis barn(familj) i framtiden

28.) Två platser du vill åka på semester:

Thailand och USA

29.) Två saker du vill göra innan du dör:

Det är långt dit och hade tänkt hinna med rätt mycke
innan dess. Många minnen och äventyr kommer :)

30.) Två saker du tänker på just nu:
Jag vill hem från jobbet och jag vill ha semester

31.) Två affärer du shoppar i:
HM och Lindex

32.) Två favorit-husdjur:
Har haft många gosiga katten.
Nu har jag fiskar och mest saknar jag min katt Grålle

33.) Två orsaker till varför du svarar på denna undersökning:
För att jag är uttråkad och ville få tiden att gå

34.) Vilken färg bär du mest:
Rosa tror jag

35.) Senaste favoritfärg:

Tycker om rosa/cerise

36.) Senaste låt du hörde på radion:

Ingen aning faktiskt, säkert nått jag nynna med i

37.) Vad blir det för middag i natt?
I natt? Vem har gjort frågorna egentligen?
I kväll blir de pytt i panna

38.) Är du lycklig nu?
Jodå, helt oki

39.) Vem ringde du senast?
Erik

40.) Shoppar du i affärer som Hollister, Abercrombie & Fitch:
Har aldrig hört talas om dem

41.) Hur är vädret?
Grått och blåsigt

42.) Saknar du någon just nu?

Mmmm,de gör hon

43.) Ett ord som beskriver dig:
pratglad

44.) Favoritskor:

Har så många, men mina stövlar är favisar just nu

45.) Äger du stora solglasögon?
Tror inte de

46.) Vad vill du helst göra just nu?
Sluta jobba

47.) Vad borde du göra just nu?
Jobba

48.) Senaste textmeddelande du skickade:
"Krya på dig" till en vännina

49.) Vem kramade du idag?
Erik

50.) Nämn en sak du gör varje dag:
Äter

51.) Hur mycket pengar har du just nu?
Så jag klarar mig, men hade gärna haft mer

52.) När såg du din pappa senast?
Det är ett bra tag sen, men han kommer på söndag

53.) Har du ont någonstans just nu?
Nej,tror inte de...

54.) Äger du en kameramobil?
Ja

55.) Senaste du..
1. Såg: Selma (jobbarkompis)
2. Kramade: Erik
3. Shoppade med: Bea
4. Vad gör du just nu: När du läser de jobbar jag antagligen...


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Hehe okej, så kan det ju va :P Jag håller på med en ny design till bloggen :)

2009-09-30 @ 15:03:28
URL: http://kanskeenblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0