98 dagar kvar till jul :)

Då var man på jobbet igen efter en dags semester, känns segt...

Igår befann vi oss på Ullared och gjorde av med pengar.
Tycker verkligen det är jätte kul att springa runt där och handla.
Erik och jag var där tillsammans med Alex och May, tack för trevligt sällskap.
Jag är imponerad över hur snabbt vi ändå sprang igenom allt och kom hem i vettig tid.
Vi gick till kassan två gånger, båda gångerna med överfull vagn.
Jag är nöjd med våra inköp, vi köpte allt från hygienartiklar till julsaker.
Det roligaste inköpet var att vi köpte ljusstakar och stjärnor till hela huset utom köket.
Är lite kräsen och vill ha blåa ljusstakar i köket.
Vi handla även mycket bra att ha, gäller att passa på att fylla upp skafferi och förråd

Så nu kan jag inte låta bli att längta till jul.
Älskar verkligen denna högtid med stämningsfull glädje och massa ljus överallt, så mysigt.

Blev upplyst igår om att det var 99 dagar kvar till julafton :) tack underbara du :)
Ska börja min nedräkning nu :P

Just nu är de 98 dagar, 14 timmar och 14 minuter kvar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0