Ta vara på stunder!!!

Jaha,då var det tisdag... 3 ½ arbetsdag kvar *suck*
Men imorgon är det onsdag och sen går tiden fort...
Har ju faktiskt en del att göra på jobbet nu så dagarna rullar på rätt bra.

Men vad hade man inte gjort för lite fritid *dream away*

Håller på att bygga om lite avdelningar och byta ut sommarprodukter mot höstprodukter.
Det är rätt kul så jag ska pyssla med servetter i eftermiddag tänkte jag.

Igår hade vi scoutmöte i kåren, dax att dra igång verksamheten igen.
Det ska bli kul på ett vis, men känner samtidigt att tiden inte finns där.
Det kommer bli två kvällar i veckan som erik eller jag är iväg och det tycker jag är tråkigt.
Men vi får hjälpas åt de dagarna och ta vara på kvällarna när vi kommer hem.

Ikväll ska vi bara ta de lugnt,laga middag och ta en kvällsfika *gosigt*
Om vi hinner och orkar kanske vi ska få upp lite tavlor :) Alltid lika kul...

Nej,nu är de lunch *mums* Ska äta makaroner och köttfärssås som blev över efter igår...

Ha de bra!!!

Kommentarer
Postat av: Trice

Oho ny design!

Väldigt höst:igt :) Me like.



2009-09-01 @ 14:31:58
URL: http://trixietrice.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag trodde du menade om boken, men tack! =)



Och det där om att sova över - lovar du att du följer med ner till gangstergänget nån gång då? Hade varit mysigt om bara du och jag gjort det nån gång.. Men jag sover gärna över! =)



Det verkar roligt det där du håller på med - att byta ut sommarsakerna till höstprylar!



Saknar dig med! Puss o kram.

2009-09-01 @ 15:39:30
URL: http://hallonblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0