Cyklade utan luft i däcken *suck*

Just nu sitter jag och bara ler :)
Ler för jag är glad. Längtar...

Igår startade jag upp mina små scouter igen.
Det var trevligt, vi grillade och lekte...
Ylva, jag och 6 spralliga pojkar.
Jag var riktigt flitig och cyklade ner till stugan och hem igen.
Dock utan luft i framdäcket så jag trodde jag skulle tuppa av
så jobbigt det va. Men jag kom fram och jag kom hem...
På vägen hem hade jag följe med ett av barnen som
med cyklade, han tog mig med på en "genväg" som var helt livsfarlig för mig och min cykel.
Ut på en stig i skogen som var full av rötter och stenar utan lyse.
Men han trampa på så de var bara att haka på :)

När jag kom hem hade erik gjort kvällsmat. Så vi åt tillsammans med min bror innan han körde hem.
Sen fikade vi med en kompis till oss efter maten och sen somnade lilla jag på soffan :)

Nu är det tordag och dagen på jobbet rullar på.
Veckan går snabbt tack vare jag var ledig i tisdags...
Ska snart gå och bygga lite, en hårsektion och en husgerådssektion.

Ha en bra dag!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0