En sten har lättat

Just nu är allt jobbigt och lite förvirrande.
Igår sa de bara stop!
Jag kan inte jobba kvar. Nu har jag dragit två nitlotter.
Kanske tredje gången gilt...

Idag tog jag steget och ringde ett samtal.
Jag har en 50% tjänst över sommaren, fram till mitten av augusti...
Det känns så skönt.
Andra jobb är sökta så kanske får jag ett bra napp nu under våren och sommaren.
Vindarna har kanske vänt.

Nu ska jag bara ta tag i och ringa till den nuvarande arbetsplatsen och berätta som det är.
Vem vill jobb på en arbetsplats som är svartmålad på Internet och som har dåligt ryckte och som inte kan garantera lön.
Inte jag iallafall... STOP!

Tack alla som peppar och stöttar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0