En vecka med många frågetecken

Jaha, då var denna arbetsveckan slut.
Jag vet inte vad jag ska säga egentligen.
Många tankar snurrar och frågetecken som inte kan ge mig svar.
Just nu är situationen väldigt jobbigt...
Jag vet inte in eller ut och hur jag ska ta mig ur de.
Har fått reda på lite saker om företaget som inte är så uppmuntrande och som inte ger motivation att fortsätta.
Idag sålde jag på ett möte, men de kändes inte helt rätt...
Ska ta tag i detta nästa vecka för att få de utredat och sen kunna gå vidare.

Ett av mina besök idag var på en advokatbyrå.
Jag fick ny inspiration och nya krafter att kanske ta tag i de jag gör.
Endan sen jag började gymnastiet har jag viljat bli något inom juridik, men kraven var lite för höga.
JAg läste nån kurs på gymnasiet och kom sen inte vidare.
Idag fick jag en ny kick, varför inte ta tag i och göra något man brinner för.
Skulle juridikbranchen vara något för mig? Tror faktiskt de...
Ge mig styrka att komma till rätta...

Så denna vecka har verkligen gått upp och ner.

Igår satte jag mig i bilen ner till MAlmö för att ha styrelsemöte med underbara människor.
Man får chans att kopppla bort, skratta och vara sig själv...

Ikväll ska vi på revy här i byn, brukar vara rätt mysigt...

Imorgon ska jag hjälpa min morbror och hans fru att ha kalas för deras son.
Ett 6-års kalas för massa ungar, spännande :)

Tjo flöjt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0