Hej omvärlden - äntligen!!!

Äntligen kan vi vara uppkopplade på INternet hemifrån.
Vårt bredband är inkopplat och fungerar på en dator för tillfället, bättre än inget :)
Jag hoppas på att telefonen ska installeras ikväll, vuxenpoäng!

Just nu snurrar många tankar i mitt lilla huvud!

Det är meningen att jag ska börja jobba på måndag, men det hela känns lite oklart då arbetsgivaren är lite tankspridd och lite dålig på att höra av sig och förbereda.
Men imorgon får jag ringa och höra mig för igen så hoppas vi att de blir bra nästa vecka!

Sen blir det en annan vardag vilket för tillfället känns lite overkligt och konstigt.
Men det är bara att sattsa och hoppas på de bästa.
Efter regn kommer solsken och jag tycker att de e dax nu.

Idag tog jag mig i kragen och ringde en vännina som jag inte pratat med på nästan ett år.
En person som jag kom väldigt nära och som var ett extra stöd när jag jobbade på tidningsredaktionen i Staffanstorp. En underbar person som betyder mycke för mig.
Jag är så glad att jag ringde och fick prata. Så längesen men ändå så nära.
Det kändes som jag fick lite nya krafter att satsa med.

Idag har jag varit i Rydebäck, en kanondag!!!
Nu är jag hemma och ska snart förbereda för lite kvällsmat...

Jag hoppas att uppdateringen ska bli bättre nu när Internet äntligen finns på hemmaplan!!!

Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0