Min första jobbdag

Jaha, då har jag börjat jobba.
Igår fick jag mitt material och alla papper blev skrivna.
Det känns helt oki, men fortfarande lite osäkert.
Idag sitter jag och ringer runt till företag. Tycker det är jobbigt att bara ringa, man vill ju bara ut på sina inbokade besök. Men ringer man inte, får man inga besök...
Idag letade jag upp 50 företag och har ringt de flesta nu på förmiddagen.
Jag har fyra möten bokade för de resterande tre dagarna, hade iallafall behövt lika många till.
Så nu har jag lite lunch rast, sen är det bara att fortsätta leta företag och ringa...

Imorgon är där ett besök, får se om där blir fler.

Wisch me luck

Kommentarer
Postat av: lillan

det klarar du galant...

2010-04-20 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0