Min helg!

Det har varit en underbar helg.
Det har gått i ett med massa sociala stunder.

I fredags kom Per och vi hade en mysig grillkväll.
I lördags när vi vaknat, ätit lite och gjort oss i ordning körde vi hem
till Chris och Mari och pojkarna.
Alltid full rulle där ute och alltid lika trevligt. Där blev de lite fika och skvaller...
Senare på eftermiddagen rullade vi till Vinslöv på kalas för mina små kusiner som börjar bli stora. Alltid trevligt att träffa släkten. Blev även uppbokad att hjälpa till på ett barnkalas med 23stycken 5-6åringar :) Spännande...
På kvällen när vi kom hem så var pappa redan kommen och bror min följde med oss från kalaset.
Vi grillade, drack gott och kolla på tv och snacka allmänt om allt och ingenting. En familjekväll som den ska vara helt enkelt. Pappa och bror sov över till söndag...
Efter att ha varit duktiga med deklaration och pappa och bror åkt hem så tog vi en långpromenad i skogen.
Sen startade vi mc för vår första tur för denna säsong.
Den rullade till Finja dit vi var bjuda för att grilla med underbara vännen.
Jag älskar spontana mysiga kvällar, med underbart sällskap. Tack!!!

Jaha, min helg i snabbrepris...

Idag skulle jag egentligen börjat jobba men så blev inte fallet.
Men efter många telefonsamtal och jobbig väntan så ska jag iallafall med en säljare ut denna veckan och därefter börja på egen hand nästa vecka. Jag hoppas verkligen detta går vägen nu. Det känns fortfarande lite konstigt och fel, men jag ska ge de en chans och verkligen gå in för detta...

Så idag har blivit en underbar trädgårdsdag. Jag har bara njutit av detta underbara väder...
Jag har klippt mina rosor som redan börjat växa. Sen pysslat allmänt.
Jag satt en stund i solen och läste igenom min säljutbildning...

Nu ska jag gå och förbereda kvällens middag i väntan på att min andra hälft ska komma hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0