My angel

Jag har haft en underbar helg...
I lördags gick vi upp tidigt för att åka på outlet i Osby.
Precis som varje år så är där folk till förbannelse.
Det var trevligt och vi hittade en del fint.
Ny lampa till uterummet och färg att måla om vår ytterdörr med.
Äntligen så hittade vi sängbord och de blev så snyggt.

Vid lunch tid körde vi hem till Oscar och tog en fika och sen mötte jag upp Bea för att fortsätta shoppingen medans erik åkte hem. Vistog i kö för att komma in, men då hann jag passa på att köpa en nya jenasklänning :)
Sen handlade vi massor med ljus :) och bea handlade drinkpinnar i mängder...

På eftermiddagen när vi kom hem så tog vi en långpromenad på 1 ½ timme.
När vi kom hem så tinade vi räkor och gjorde vitlöksbröd, mums...
Vi åt de som förrätt innan Erik kom hem och grillade till oss.
Vi hade en super mysig kväll, tack hjärtat :)

På söndag så kom pappa för att tatuera Bea och fylla i min.
Bea gjorde en otroligt fin tatuering på ben och fot.
Min ängel har nu fått lite mer färg och är himelsk.
Den väcker många fina minnen och tankar...

Bilder kommer när jag fått tillbaka min andra dator!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0