Påsken - en underbar långhelg

Då var vi halvvägs igenom påskhelgen...
Vädret är helt underbart och man vill inget annat än att vara ute.

I torsdags hade jag en underbar dag i Lund med min favorit :)
Tack gumman för en kanondag. Vi shoppade, åt lunch, fikade på torget och snackade massa underbar skit :)
Vi hade verkligen en toppendag. Älskar dig söt!!!

Igår, fredag, så var jag hemma och bakade lite inför söndagens släktmiddag hos mamma.
På eftermiddagen tog jag cyklen och trampa hem till svärföräldrarna i mot vind.
Jobbigt, men bra träning. På kvällen blev de middag där.

Idag är de underbart väder, jag bara njuter.
Har hjälpt erik en del och varit ute i trädgården...
Ikväll blir en lugn kväll och det känns som vi beställer mat ikväll.

Imorgon är de påskmiddag hos mamma med hela underbara släkten.
Vi kör motercykel dit om vädret tillåter. Bara att packa väskorna med allt som ska med sen rullar vi.
Hoppas på fint väder så trädgården går att pyssla i...
Vi stannar hos mamma till måndag!

Lite uppdatering!
På tisdag kommer förhoppningsvis vårt nya bredband och telefon att fungera och då kommer allt flyta som vanligt igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0