Sista helgen innan jobb - ???

Då var det fredag och helg igen.
Inte för att jag känner någon speciell skillnad på dagarna som livet ser ut just nu.

Idag har jag varit uppe hos svärmor och hjälpt till med dagisbarnen :)
De var där och kollade på djuren och åt lunch.
Det var jätte mysigt, hade gärna gott tillbaka till en dagistjänst.

På måndag är det den 12 och dagen då de var tänkt att jag skulle börja jobba.
Men just nu vet jag inte hur det ser ut. Jag har väntat på direktiv hela veckan.
Jag skulle ju följa med en säljare ut innan jag skulle stå på egna ben.
Idag gjorde jag ett nytt försök att få tag på min kontaktperson/chef.
Men nummret går nu till en annan person och jag känner mig bara förvirrad.
Jag får se hur de går. Känns jobbigt just nu...
Men får göra ett nytt försök på måndag morgon!

Ikväll får vi besök av Per. Ska bli trevligt.
Äta och dricka gott, ska bara komma på vad vi ska äta!!!

Trevlig fredagkväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0