Sötaste

Tack för du finns, jag älskar dig!!!
Att ha någon som man vet att man alltid kan ringa till.
Någon som vet hur jag känner och som kan lyssna.
Någon som kan få mig på andra tankar och lé för en stund.
Att ha en klup i magen är tungt att bära själv.
Att då ha någon vid sin sida som hjälper till att bära denna sten blir en lättnad.
När man inte längre vet vilken väg man ska ta är det skönt att ha en vägvisare.
Att bara veta att du finns där är underbart...
Du peppar och stöttar och får mig att ta mig fram istället för att ta ytterligare ett steg tillbaka.
Du får mig att ta steget att göra det som känns bäst, inte de som känns som ett måste.
Vi vet båda två hur mycke vi betyder för varandra. Att inte någon av oss är längre bort än ett telefonsamtal.
Jag kan inte annat än lé med en tår i ögat, samtidigt som jag tänder min lilla kanin som färgglad sprider lugn...
Du får mig att tro, du får mig att växa mig starkare, att våga satsa.

Du kan också ta steget, jag finns här om du faller.
Våga hoppa, stupet är inte så långt om du hoppar i tid.
Jag tar emot dig, om det så bara skulle vara i tankarna eller via ett samtal.
Jag älskar dig och du är underbar.

Det kvittar om någon annan säger att du är värdelös och dum,
i mitt hjärta viskar sanningen att du är värd mer än Guld.
---------------------------------------------------------------
Vill passar på att ägna min underbara moster ett tack!
Tack för att du finns som ett stöd och lyssnar...
Är glad att ha dig... TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0