Tankarna flyger

Igår åkte jag med en säljare från det "nya jobbet".
Det kändes helt oki, men där finns fortfarande frågetecken.
Det var givande möten att vara med på och jag lärde mig mycke kändes det som.
Hur mötena ska flyta på bästa sätt. Den biten känns nu bra!
Sen har vi den där biten då möten ska bokas, vilket verkar vara den stora och väldigt tunga biten.
Men men, bara att ge järnet och hoppas. Jag måste ge de en chans.
Jag har fortfarande inte fått klara besked från min arbetsgivare om hur jag ska kunna börja och så, hans ända kommentar är "de löser sig, tack för du ringde". De börjar göra mig trött.
På måndag ska vi iallafall mötas upp i Höör för att få klart de sista, hoppas jag iallafall.
Sen är de väll bara att hoppa från kanten och se om vingarna bär.

Jag väntar ändå spänt på jobbet i Kristianstad. Rekrytering är framsköten till Maj, så jag hoppas hoppas hoppas...
Det hade varit en sån trygghet att få detta jobb. Då börjar jag den 1 augusti och hinner med lite semetser :)

Annars har veckan varit bra!!!
Idag känner jag mig helt slut, blev en heldag igår och är ju inte riktigt van vid de.
Upp tidigt, jobb, promenad och matlagning.
Det är min nya vardag så bara att vänja sig. Tufft nu i början när man inte är van...

Idag ska jag städa, tvätta/städa bilen och vara ute och njuta av solen.
Ikväll ska vi på kalas med eriks familj.

Imorgon är det dags för Outlet i Osby vilket innebär shopping :)
Ska bli jätte kul. Mycket vi vill hinna med, så får nog dela upp oss.
I Osby ska vi även möta upp min älskade Bea och hennes andra hälft.
Sen blir de härlig kväll med vin och grill.
På söndag kommer pappa och ska tatuera Bea :) och fylla i min ängel...

Jag ser fram emot en underbar helg!!!

Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0